Coucou

人生好难啊

 
Down at the coffeeshop - Katie Goes to Tokyo

第一次听这首歌是因为上学期的口译课,老师让我们一边听一边把歌词写出来,听着耳朵觉得蛮舒服的,所以也就喜欢了,略显清馨和慵懒的那种。

 

Down at the coffeeshop upon the corner.

徘徊在街角的咖啡店

Business is a kind of slow.

生意冷冷清清

I'm trying to get your attention.

我想得到你的青睐

Cuz'  I'm eager to let you know.

因为我想让你知道

oh hoo.

I feel about you.

我对你的感觉
Down at the coffeeshop upon the corner.

徘徊在街角的咖啡店

how it around for my cure.

很想走到你在的地方

Wanna go up to the counter.

来缓解心中的感情

I never konw what to do.

但我却不知道怎么做

Oh woo

I mean to tell you.

我想要告诉你

I konw it is just a fantasy

我知道那只是个梦

Like  God   told a theory.

就像是上帝的教义

Oh my mind is play tricks on me.

我只不过是在幻想

But I dreamily dream on what I wanna believe.

但我却傻傻的相信这些

So I dream on.

所以我还在梦里

Down at the coffeeshop upon the  corner.

徘徊在街角的咖啡店

Time is never on my side.

时间女神也没有站在我这边

I'm still waiting for that  person at the moment.

此刻我还在等那个人

And now the day passes by.

一整天都过去了

oh waha

Next chance to try.

可我还想再试一次

I konw it's just a fantasy.

我知道这只是幻想

Like God told a  theory.

像是上帝的教义

oh my mind is playing tricks on me.

我只不过在幻想

But I dreamily dream on what I wanna believe.

但我却傻傻的相信这些。




  2
评论
热度(2)

© Coucou | Powered by LOFTER